úterý 9. dubna 2013

Pár slov na začátek

Ahoj všichni,
asi už po třetí za hodně krátkou dobu zakládám nový blog. Doufám, že tentokrát už to vyjde a mé nadšení mě už neopustí. Je podle mě strašně fajn mít blog. Proč ? Jako velké + beru to, že můžete napsat téměř vše. Blog vás "vyslechne" ať už budete psát cokoliv. Což je fakt skvělé, protože každý se někdy prostě potřebujeme vykecat a někdy taky potřebujeme nezávislý  názor od okolí. Další supr věcí je, že tady můžete natrefit na fakt supr lidi, seznámit se a mít někoho, kdo na 100% pochopí vaše zapaálení pro danou věc.
U mě osobně je to hlavně fitness. Zdravý životní styl. Cvičení. Říkejme tomu jakkoliv :). Je to něco, co miluji a chci psát pro lidi, kteří mou vášeň pochopí, budou ji sdílet a diskutovat o ní semnou. Fakt moc se na to těším, hlavně proto, že jsem obklopena lidmi, kteří tohle prostě nechápou. Nerozumí tomu, jak někdo může jít dobrovolně a sám od sebe ráno před školou běhat a jak z toho může být tak šťastný. Taky nechápou proč si někdo místo nejvíc suprmegakůl džínů koupí radši činky. No však to chápete.

Nepředpokládám ale, že by mě psaní o zdravém životním stylu naplňovalo a bavilo 365 dnů v roce a tak se tady jednou za čas objeví něco z osobního života a taky ze světa kosmetiky a módy. Takže ano, taková všehochuť, ale převažovat budou "fitness články". Doufám že jsem vás neodradila hned tímto úvodem a že si po čase najdu nějaké pravidelné čtenáře.

Žádné komentáře:

Okomentovat